Måndag!

Vecka 20 tror ja! 
4 veckor kvar tills "sommarlov" för barnen! 
Helt underbart! ❤️ 
Men, tiden går för fort! Vill ta vara mer på stunden & livet!
Samtidigt som man vill ha så mkt 😱🙈
Igår var jag & mor min till götet och hämtade en vagn till oss! 
Trevlig resa o såå kul med en vagn igen! 💖 
Som ja saknat det! 
(null)

(null)

(null)

(null)

Var såklart tvungen o provköra vagnen!  🤗
Älskar verkligen o körs häst, önskar bara bli bättre! 😘 
Så snart så, kan ja ta vagn & häst och åka själv 🤘🏻 
Hoppas Hoppas! 💖

Annars så... 
Endre faller ur, blir tokig på hur ja skall få han o hålla vikt denna årstid 😨😱😓 
Potatis protein är ett tips! Han blir juh gärna lite puckad i huvudet oxå! 😳 med för mkt mat! 
(null)
Min dröm! 💖

(null)
Igår kväll! Måste jobba upp mer över linje och muskler o bättre mag muskler... 
låter som på en annan 🤣🤣🤣🤗🙄 

Har tagit tag i min egen kropp oxå! Önskar man vågade lägga upp en före bild! För vill verkligen få en förändring! Gärna igår! Hmm 
Tröttnar ju tyvärr lätt, o det är tyvärr på det mesta 😨😱🙈😳 
Men men... promenader, mkt mindre godis, mindre pasta o ris, mer grönsaker 🙉🙈 
Ja vi får väl se 🤗🤗🤗😓🤪🥵 


Nu sussa tajm, jobbig vecka med endast en dag ledigt... plus heltids jobbet här hemma 🙈 


 💕  Nattii Natttiii... 💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0