Fredag!

Vet inte hur det känns idag! Lite vingligt eller hur skall man förklara det! 
Är absolut inte full... haha! Men känslo livet går upp och ned typ... 
Funderingarna bara rullar fram & tillbax i huvudet! Olika ämnen byter plats m varandra.
Vet inte hur ja skall kunna bara "go with the flow"... stavningen är nog lite sådär.
Men ni förstår säkert vad ja menar! 
Älskade Endre o jag har varit ute o ridit! 
Saknar verkligen sååådant o köra häst! 💕
Inte långt kvar! 🤘🏻 
Soom jag längtar! 😍
Vet inte riktigt vad framtiden har att ge! 
Känns bara allmänt ovist! Mkt som hänger löst lixom! Iaf i mitt huvud. 
Är ingen höjdare o prata om saker o ting heller, ngt ja måste jobba med 🙄🥵 
(null)
Denna älskade häst, behöver man inte prata med! Bara känna av varandras energier! 
Älskart! 
Jag behöver massa positiv energi! Snälla.. 
Ge mig! 💖




Puss & Kraaaam 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0