Dagarna går verkligen så upp & ned

Pissig vecka rakt igenom. 
Idag varit hos läkaren för o titta o ta prover på sköldkörteln, reumatism och typ tappas på liter med blod kändes det som. 
Men den som lever får se... 
Allt känns som det går bak till sin spets! Försöker lösa det mesta, men jag fixar inte allt... hur mkt orkar jag. 
Jag vet ärligt inte! Trött att behöva anpassa mig o vänta tills någon gör det! 
Jag tar saken i egna händer.. är så sjukt trött.. på evighets görat! 
Idag är ingen bra dag! 
Grillat hemma m familjen! 
Städat bakom stallet! 💪
Vad händer egentligen... 
Jobbigt o träffa ngn som verkligen ser än, är öppen för vem jag är.. Tyvärr oxå lite kännbart att en människa man knappt träffat kan läsa av mig och se hur ja mår.. jag kan lixom inte ljuga, ja vill inte hålla sanningen borta.. 
Svårt att beskriva, men verkligen rätt människa på rätt plats! 💕😘

Vad är det för känsla vi vill ha inom oss.. 
Vad är det jag vill åstad komma i MITT liv... 🙈 
Mitt känsloliv, har verkligen haft kaos sista dagarna.. är jag beredd att leva såhär. 
Är jag beredd på att baka tillbax för denna sak! 
Vill jag att vi skall göra det.. ?! 

Vart är jag ??? 

(null)

(null)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0