Sitter här & funderar!

Jag kan nog fundera ihjäl mig! 
Vad vill ja med mitt liv lixom... svårt som bara faaan! Älskar att köra häst, hålls med hästar osv.. 
men vill ja göra det mer på allvar eller vad man skall säga...?! 
Önskar någon kunde ge mig ett tecken! 😱
(null)

(null)

(null)
Denna finna gosse har tagit mig till andra vidder än vad ja tänkt & trott! 
Önskar jag vågade tro på mig själv lite mer! 😃😳

Livet skall det innehålla massa funderingar, 
ELLER... 🙄

Underbar påsk helg, fint väder.. 
men även livrädd för att det skall bli lika varmt och torrt även i år.. 🙈 
Dyrt med häst & svårt med foder, skogs bränder o inget vatten! 😊🥺

(null)





I morgon är vardagen tillbax! 
Underbart! ⭐️ 
Måste bara känna av hur ja vill ha min vardag, på riktigt! Önskar ja kunde köra fullt ut...
Men så funkar det inte för fröken Schenelli! 🥺

Trevlig kväll mina vänner! 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0