Nu börjar ja få in en rutin

På detta att skriva! 😃 
Skall bara försöka bli bättre på att ta bilder! Tycker själv det e mycket roligare med bilder än text! 😳🙄
(null)
Denna blid på mig själv är nog 5-6 år gammal! 
Vad visste ja om framtiden då.. att min tid för
Häst skulle komma när barnen blivit större och ja även kanske träffat ngn man i mitt liv! 
Nu är barnen större & ja e tillbax hos den karln som livet typ en gång började med! 
Spännande! O tänk tillbax! Detta kunde ja bara drömma om då! 😘💪⭐️
Vad jag har åstadkommit! 💖
Idag blev det ett djupare inlägg igen! 
Men vädrar mina tankar här i skrift form! Gansk skönt faktiskt! Har typ ingen anning om någon eller typ ingen läser! Men vad gör väl det! 
Ja du.... 
Dax att vara tacksam över det man har och det man värderar! 💞 

Saknar tiden med några av mina vänner faktiskt! Det måste ja bli bättre med! ⭐️

I morgon skall ja berätta för er om Bottel, Belive in frost eller som vi kallar henne 
"skräpet"... 🤣🤣😘 

På återseende! Sussa sött 💖

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0