Söndag kväll...

Och ligger i sängen efter 12 timmars pass! 
Det känns i huvudet! Morgon pass är verkligen inte min grej! Men pengarna ramlar in kan man säga! I like it! 
Jag/ vi har släppt gården vi suktat efter! Den var för dåligt skick än vi trott för dem pengarna! 
Mkt jobb o pengar för att få det säkert o bra som vi vill ha det! O då pratar vi inte färg val osv, utan en fungerande vettig tvätt stuga, toalett & dusch utan fuktskada! 🤢🙈 
Ja ni vet! Vi behöver inte står ladugård heller... 
Så vi har pratat lite om att bygga nytt, men vi bor så himla bra här oxå! Låter otacksam... men men.. men lever bara en gång 🤪🤭🤔
Annars rullar det på! Börjar landa i vardagen! Barn på högstadiet är ju en känsla... Gossen börjar bli stor.. 😱🤢😍 men världens finaste! Så omtänksam och snäll! Älskade Oliver! 
(null)

(null)
Mammas kille! 
Vi har vart med om en del du & ja! Men vi lyckas alltid! Mitt ❤️ 


Även Lill strumpan börjar bli stor, cyklar själv till skolan över stora vägen! Klarar det galant! 
(null)

(null)

(null)

Min lilla fis & jag! ❤️ 

Älsklingen jobbar & sliter! Vi håller på o renoverar det sista på lilla stugan! Sambon min är såå grym på det han skapar! 
Hästarna mår bra! Fina Spirit är såld! Skall skjutsa ner honom nästa söndag! Han kommer få det såå bra! Älskade häst! 
(null)

Tuff ledig helg blir det med barn kalas, Devin fyller hela 9 år! ❤️
Men vad gör väl det om 100 år! 
Endre äter o vi tar det lite lugnt med motionen! Men försöker hålla igång oss! Mkt markarbeten! 
Mario sköter sig galant! Super duktig! 
Poletten har kanske trillat ner på han, han skall få följa med till ridhuset ngn dag i veckan! ❤️👍 

(null)
Fina stallkatten Zixten 😍⭐️
(null)
Endre ❤️
(null)

(null)

Mario ⭐️ (null)

(null)

(null)

❤️ Zixten & Ztumpan ❤️

Nu är det dax för mig att sussa, i morgon ny vecka, nya möjligheter! 
Var rädd om er, finns bara en som du! ⭐️


(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0