Onsdag i soffan

Vet att ja e såå dålig på att äta bra! Har nog typ förstoppning eller något! Ja har sååå himla ont i magen! 😤 
Men det ger sig snart hoppas jag! 🤢 
Skall börja o bli mer rädd om mig själv & min kropp! ❤️
Livet rullar på! Hade en super mysig helg med min sambo o vänner! 
Gick kanske lite hårt ut! Men kul var det... 
vi hamnade på ett hotell som ja överraskade sambon med 😘 mysigaste på länge! 
Behövs inte så mkt mer än egen tid, att få vara Fredrik & Helene istället för mamma & pappa! Det är sååå viktigt! ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)


Vi måste alla vara rädda om oss själva och varandra! ⭐️ 

Hästarna jobbar på! Endre börjar gå upp i vikt, skall jobba honom mkt från marken nu! Svårt o hålla sig från att rida, men mesta dels från marken! Behöver bara hitta en lösning på hovslagare! Puuhhh...
Mario får från klarhet till klarhet! Tuff häst, man måste vara här & nu när  man hanterar honom! Men han börjar bli såå duktig, trevlig och precis som ja vill ha honom 💫
(null)

(null)

(null)
Ute på tur i skogen här onsdagen! Även Mario med som handhäst ❤️ 
Min energi ventil! Älskart! 


Väntar på att få mer tid på Lilla Coop oxå! Det kostar o ligga på topp tyvärr 😤🤔 
Men snart så... lääängtar! 


Hej så länge! ⭐️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0