Leeeeedig!

Underbar känsla att vara ledig, 4 hela dagar! 
Jag älskart! Men samtidigt, finns det hur mkt som helst o göra här hemma! 🙈
Kratta löv & Kratta löv om inte annat! 
Vill man träna armar o axlar lite är man mer än välkommen! Nu börjar det snart vara tomt på träden! 💪 då börjar vårt arbete 😜

Annars skall ja iväg på träning med Endre på lördag, hoppas det går bra o att han uppför sig! Han skall klippas i eftermiddag! Bästa Mariah kommer o hjälper mig 🤔🙈 
Annars planeras jul marknad på Coop den 8 dec, alla som känner mig o även inte känner mig! Kom ner o mys med oss! Även all butiker, bageriet o gymmet firar in denna mysiga årstid med oss! Hoppas även ni! 🎅🏻
(null)
Endre & Viggo från förra årets tomte parad! 🤶🏼🎅🏻⭐️


Har så mkt som ja skulle vilja få uträttat, mina drömmar... måste sätta mig ner o få en plan till hur ja skall få mig själv dit! 
Ger ju lite lätt
Upp.... 🧐🤨


Annars är jag ledig jul, jobbar nyår! Men vad gör det! Älskar arbetet! 
Att ja kunde gilla detta sådant! Trodde ja inte! 
Funnit fina nya  vänner o en fantastisk arbetsplats! ❤️


Puss & Kraaam tavelram 🤪👌🏼

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0