Ny vecka - Nya möjligheter!

Tisdag! 
Devin är på väg till Astrid Lindgrens värld med klassen! Oliver är i skolan, han e skol trött nu. 
Samtidigt vet han inte vad som väntar efter sommarlovet! Puuhh... 
barnen börjar bli stora... 
själv är ja på Coop, jobbar lite inom skolan... kul och mkt givande! 
Men måste prioritera om lite, vet inte vad ja skall hinna med! 
Fredrik jobbar och sliter... försöker få familje livet att gå runt.. men tycker vi saknar en hel del! Tid o ork för varandra och familjen...!? 
Känner mig inte riktigt bekväm med detta... 🙈😤 
Varför alltid så trött, vet inte vad ja vill... funderingarna snurrar runt! Min känsla i kroppen 2015 när vi bodde i huset var sååå härlig. Jag visste vad ja ville! Ja hade det ja önskade... ❤️ 
Nu när man äger hur är det bara ert stort ansvar, rädd för stt ngt går sönder... ångest över allt man vill göra o ha pengar till... samtidigt som ja vill orka o spendera min tid med barnen o djuren o i naturen & familjen. Dras mellan två världar känns det som... BAJS! 

Vart är JAG, vem är JAG... känner ni igen frågan?! Har ni dem frågorna någon gång....?! Hmm... 


Puss & Kraaam 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0