Hur var det nu med tiden...

Hehe! 
Nu ligger ja i sängen! Precis hemkommen från att ha "nattvandrat" lite på byn med min vän Jenny... mycket trevligt, och vi gör något viktigt oxå... vi kollar opp lite vad våra unga styr med... våra fina underbara barn & ungdomar! 
Vi har ju haft så mkt förstörelse och tråkigheter i Skärblacka, så nu knallar vi omkring o snackar lite med människorna på byn... 😛 
Det tråkiga är att vi är inte så många... många som e intresserade, men inte så många som verkligen gör ngt... hmm... 

Snart är det min son som kommer vara ute o cykla hem senare från fritids gården, då vill man veta lite och ha lite koll! Min yngsta sons skola dem krossar rutor på... det är inte okej... 😡
Ikväll var det relativt lugnt, skall upp och jobba i morgon och har jobbat ikväll så seg i kolan är man ju tyvärr.. men men... 

Hemma rullar det på! 
Måste odla lite nu, segt med det! Måste få till det nu... i morgon... 
onsdag åker brego! Min älskade fina gosse! Kommer sakna dig så det gör ont.. ❤️
Kaninungarna skall oxå annonseras ut, samt Spirit! 👍 
Sen så... lugnar det ned sig lite... härligt! 

Lägger in lite bilder.. sen sussa! 

På återseende! 

(null)
Berits kull, kull nummer två 4 veckor! 
(null)
Rosies kull, kull nr 1. 6 veckor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0