Duktiga Mario!

Han går verkligen från klarhet till klarhet! Tömkört två gånger med lokselen! Reagerar knappt på selen! Såå duktig! Den ligger dock inte optimalt, behöver leta reda på en ny.. hmm... 
men iaf! Han har *peppar peppar* slutat att försöka sticka ifrån mig! Han har kommit ifrån mkt av tråkig beteendet med att använda sin mun o fipla inkl bita sin matte ... 😱🤢😡💪
Vi har kommit såå långt på denna korta tiden! Har Tömkört honom själv en gång och haft med honom som handhäst en gång! 
(null)
Pojken är sååå duktig! 
Ikväll efter jobbet tog vi en 25 min promenad i skogen med vovvo & Mario! Gick grymt och han lyssnade oerhört bra på mitt kropps språk och var väldigt lyhörd! 👍 
(null)

(null)


Tror han börjar må finemang med ordentligt med mat & ledarskap! Samt sysselsättning & KÄRLEK! 

Endre mannen behöver jobbas på över linjen! Hmm.... på riktigt o utmana honom mer! Jobba på en lägre form ännu mer! 
Idag blev det Tömkörning i skogen och dessutom med snodd.. får vi se... gan tyckte det var jobbigt! Men väldigt lyhörd tillslut! 
Dubbel taskade så Aragon fick även han en 50 min promenad rakt ut i buschen... samt mina korta ben! 💪😜🤩 
(null)

HEJA HEJA! 


Nu e ja såå trött efter jobbat ikväll  o det har varit såå himla varmt... puuhhh.. 


NATTI! ⭐️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0