Måndag! Vad skall man säga...

Inget annat än att tiden springer ifrån mig! Varje dag tänker ja, i morgon skall ja inte trycka in för mkt o stressa 😤😱🙈 
Men lika Faan..... gaaaa....

Igår åkte vi skridskor! Fantastiskt kul, förutom att ja får så jävla ont i vänster fot!
 Knölen vid stor tån är fel skapad! 😕
Men grymt kul o härligt att tillbringa tid med familjen! 
Stressade iväg o skulle hämta transport hos finaste vännerna Matilda & Eddie! Men det gick fint, fastän det var tokväder! 
Skulle egentligen till Equterapeuten med Endre idag, men ho fick Vabba.. va faaaan, får även dem gör det! 😤🤪

Ikväll stressade vi iväg för o hämta gårdens nya familjemedlemmar... 
BATMAN 
(null)

ROSÉ 
(null)
 
Så himla fina & hoppas dem kan ge oss massa fina ungar framöver! 😘💖

Ny vecka Nya möjligheter... 
Skall försöka o stressa ner denna vecka! Längtar tills helgen e här o få mysa med min familj! 
Onsdag skall det blir att åka till SofiesGård, dem ville träffa mig för eventuellt framtida jobb! ❤️ 
Någonstans i mig säger att det e så jag vill jobba! 😘 

Någonstans känns det som det e vår tid framöver! 
Allt som gått emot nu är nog! 💖
Längtar tills vi kommer framåt med våra mål o får även våran lilla familj o fungera fullt ut... 
vi behöver verkligen få in bättre rutiner för att alla skall må bra! Min älskade Devin kräver verkligen rutiner för att må bra! Jag tror verkligen det skulle hjälpa oss! De jobbiga är att vi är ju tyvärr ganska spontana i denna lilla familj! Puuuhhh... 
Känner att vi måste få mer hjälp i hur vi skall bygga upp detta! Forma vår vardag... 😘
(null)
Familjen annorlunda! 😘 

 Lev Livet medans du kan! Man vet aldrig när det tar slut! 💖

All Kärlek! 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0