Alla ❤️ dag!

Ibland tänker ja på hur fort tiden går! 
Tycker det var nyss jag hade min dröm 30 års fest! Ja & Fredrik hade precis typ börjat träffats seriöst igen! 
Och ja fick till min fest! Dock var det många nära & kära som inte kunde komma! Men god mat, Voize som spelade. Ja där var ju allt bara helt fantastiskt! ❤️
Något ja verkligen saknar, dansen & musiken! Men har plan på att ta mig till Malung i sommar! Hmm... 
hoppas ja får till det! 😜

Annars är det 3 år sedan den festen snart! Jag HELÉNE fyller 33 år alldeles straxt, o min stora son fyller 13. Läskigt! ❤️ 

(null)

Alltså dessa små troll! Som ja älskar dem! ❤️
(null)
Me, myself and I 
(null)
Bild på mig o fina vännen Socker Konny 
(null)

(null)

(null)

(null)
Älskar bilder så trycker in lite bilder från nu & då... 😛
(null)

(null)

(null)

Finaste vännen Karro! År sedan vi sågs!   (null)

(null)

(null)
Tror generellt att ja har haft alla hårfärger man kan ha! Kanske inte så konstigt mitt stackars hår mår sådär just nu! 🙈

I morgon skall ja börja ta massor nya bilder & inte på mig själv, men ibland är det bra och boosta sig själv med sig själv! 
Nu är det dax o sussa!! I morgon är det en spännnde dag! Älskade vännen Mathilda kommer hit, vi skall greja med hästarna! Hon o hennes karl är guld värda! Önskar att vi bodde närmre... 🤪😛🙈 


All kärlek till Er!! 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0