Underbar tid, men så snabbt förbi!

Annandag jul... 
Det bara svischar förbi så är julen över för detta år. Mysigt! O alldeles lagom! Dock känner ja att det e så mkt jobb o förberedelse o så är det äver på ngr timmar! Hmm 
Barnen nöjda & glada! Klapparna in fann sig även i år! Dock blev vår älskade oliver typ sjuk igår, juldagen! Så svärmor med familj får komma en annan dag! 
(null)

(null)
I söndags var vi ute på
Tomte parad! Gav med oss av våra underbara barn & djur! Finaste Elsa satt bakom mig på Endre! Gick över förväntat! Älskade E fixar det mesta 😘🤪😍 

Idag blev det ett jobb till Örebro! Helt underbart kul o köra bil igen! Saknar det jobbet faktiskt! Tur man e lite "ingift" i’t 😜

Ja vad skall man säga.. tiden rusar verkligen iväg! Handlar om att stanna upp o ta vara på varje minut! Känna in nuet! 
Jag skall bli bättre på det! 
Framtiden e ovis för oss, vart vi skall ta vägen eller bo kvar! Vad som händer runt vårat underbara "lilla huset på prärien" .❤️
Ingen som vet! 


💫Jag skall bli bättre på att ta hand om mig själv & min kropp 2019! 💫

Puss & Kraaam 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0