Jul jul Strååålande jul...

Det nalkas jul. 
Självaste Lucia i morgon o ingen snö... 😢😞
Mor min fyller år! Finaste mamma! Vad vore man utan henne! Våran fina mormor som barnen högaktar och även min mamma! Som alltid ställer upp! ❤️

Idag var det lucia på devins skola! Jobbigt för gossen min, men han klarade det galant! Vet inte vad vi vore utan världens bästa Siw! Grym lärare o fantastisk på att se olika barn personligheter, behov osv... 
Vi har henne mkt att tack för! Devin var såå glad o sprallig efter denna kväll! 💫

Varit ute o ridit med finaste Jenny o hennes nya Tindra! Nordis & fux tjej! Fantastiskt kul! Önskar ja hade ett större stall 🤪 
Även fina Mario fick vara med som hans häst! 
(null)

(null)
Mina små hjärtan! 




Jul mys i centrum har vi oxå haft,
Blev sååå lyckat o jag älskart! Gå o snacka med folk! Ja du vet! Köra min fantastiska Endre! 
Vi kom även med i NT 🤭🙈👌🏼
(null)

Julafton nalkas! Jag är lååång ledig med min fina familj! 
Vi har sagt att vi vill vara hemma bara i jul! Så släkten kommer hit ⭐️


På återseende 💫


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0