Några dagar

Sen jag var här sist.... 
solen har verkligen kommit o våren är helt fantastiskt... älskar vår & höst! Inte för kallt inte för varmt! 

Dessa dagar har ja tryckt in en massa saker att uträtta... håller på att förbereder för att två nya hästisar skall komma o bo här! Ett sto och en ponny valack! Mkt trevligt! Skall bli spännande att få lite mer sällis i stallet!! Mys o ha någon att rida ut tsm med! 😃 

Har provjobbat på nyhems sär skola! Mkt givande och kul... olika människo möten! Svåra o lättare... alltid lika spänd inför dessa möten! Gjorde tydligen bra ifrån mig då dem frågade om ja kunde arbete i morgon! ❤️ något bra gör jag tydligen som ja kanske inte alltid tror om mig själv 🙈
Men jag är en 🌟
(null)



Härom dagen var ja med Devins klass på Kolmården! Som ja älskar det stället! Tittade på skandinaviska rovdjur o även getter & delfiner! Massor söta killingar, vill haaaaaa 

(null)
Helt bedårande 😍

Mkt rolig dag! 

Vi här hemma har även som sagt fått kanin ungar, tror dem e fler en vi anade! Vi har även fått smmååå kycklingar av rasen dvärg kochin 😘
(null)


Idag har ja & Endre mannen vart hos hovslagaren! Såå skönt att skorna äntligen sitter, hoppas det håller i sig! 🤪🤨
Helgen blir det att arbeta & kommer häst köpare! Hoppas dem blir lika förälskad som ja i drömhästen! 
*vill inte sälja honom* 

(null)
Älskade Brego! Önskade ja kunde ha 3. 
Nu dusch o säng efter rullat 20 rundbal heja Hejja! 


Godnatt 🌟 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0