Onsdag!

Hepp Hepp. 

Snart är sommaren här och skolan e slut för En tid! Skrev ett prov idag och hoppas det gick bra på det! Verkligen håller tummar o tår! Har två kurser kvar. Köööör 👊

Snart är vår vagn här oxå! Eller skall ja säga min! Super kul, men vad är en vagn... alltså endast materiella ting! Är det sann lycka?! Hmm...
Lever min dröm, kanske i den materiella världen! 
Men lever ja den även i mitt Sanna jag... följer ja mitt hjärta, lever ja i nuet.. lever ja som ja en gång kom på där o då när ja faktiskt flyttade till vånga.. hmm..
Saknar Sätra sååå mkt... 💞 
Vad värderar ja mest?! 
Känner att ja tappat mig själv lite, hur skall ja fånga opp det igen.. hmm...
Ja skall ta tag i saker som ja en gång letade fram där under allt vad man skall göra, hur man skall känna osv.. 
gaaaa... 
hjärnspöken Allan! 
Älskar mina fina barn till universum! Men vill prioritera mer tid med dem mina små älskade gryn! 
Vill inte dem skall sitta i ett rum o spela o ja leker m telefonen i andra delen av huset! 
Vi lever här o nu... då måste vi även leva här o nu! ❤ 
Nu skall ja sov, plugga i morgon igen! 😝 


Kraaaam 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0