Här igen...

Tjohej! 


Onsdagen här! Maj månad, och det är sååå kallt ute... vart är våren! Men gör inget att det inte går så fort... 
i helgen är det fullt, nästa helg har ja tänkt o börja m pallkragarna.. 
spännande! 

Praktiken är slut för denna gång! Väldigt intressant att testa på, gillar dem äldre! En del super mysiga medans andra lider man med! Dem vill nog allra helst bo hemma, klara sig själv o sköta det man alltid gjort! 
O vem vill inte ha det så HELA vägen in i kaklet! 
Sagt till min sambo att vi får köpa större gård vart efter så ja kan ta hem mina päron när dem inte fixar saker själva! ❤

Annars har frieser fröken Dame åkt på tillridning! Skall bli sååå spännande o se vad det är för häst som kommer hem! 
Sedan har frieser fröken Kerstin även lilla syster kommit hit! Mkt fin häst, femininare än systra sin! Men tycker tjock! Så bantning står på schemat! 
O Endre pojken som behöver gå upp i vikt! 😱 
Gullan o skuggan knallar på, skall svetsa Gullans vagn så skall vi ut o köra! 😍 


Annars kör vi på! Skolan/plugget hela vägen in i kaklet! 
Har börjat springa lite smått! Små
korta mål, chockar min kropp bara ja försöker springa!
Så glad att ja håller vid! O förhoppningsvis tänker jag att ja orkar springa mer o mer! 😍 

Knapprar in lite bilder! 😛 

På tur med hela sällskapet! Älskart! 

Barnlediga o mys tid nere vid sjön! 

Nya kanin hanen 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0