Jobba jobba!

Denna vecka är det verkligen det som gäller! Redan trött... 💞 

Men det är bara tuffa på!  Min älskade vän längtar ja efter! Tills du är hemma hos oss igen! 
Vi måste vara rädda om varandra... o berätta det för varandra... respektera varandra o visa att vi uppskattar varandra.. 
värsta känslan jag vet är att bli tagen för givet! I alla relationer! ❤

Men men... 
mkt funderingar idag... nu... 
vad ja vill, om ja vill, skulle det passa oss, skulle vi trivas... ja du vet... 
vore kul att prova, samtidigt läskigt.. 
vad vill man med livet?! Vad värdesätter ja, sjukt svårt, för i en tvåsamhet så värdesätter man inte samma... inte vi iaf.. o det blir lite knepigt.. hmm...

Nu ligger ja i sängen! Bästaste vännen väntar föl o ja dör av nyfikenhet! Håller tummar o tår att allt går väl! 

Var rädda om er och tacksamma till livet! Vi kan inte ens ta det för givet! 

Massor av Kärlek! 😍


Detta är livet för mig.. djur, naturen o mina älskade pojkar! Älskar er så iniden! 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0