Hinner inte...

Tiden går sååå fort! 
Just nu är det såå mkt! Flytt, hästar, barn o fotboll, jobb o renovering... 

Mkt känslor som flödar genom kropp o knopp! 
Kommer sakna lilla Sätra och min tillvaro där ja började hitta mig själv! 
Det var här jag fann min väg genom livet o ja visste vart ja skulle o hur ja vill leva! 
Tyvärr har ja tappat massor, det gör mig tyvärr arg! 
Varför påverkas ja sååå lätt... 
Varför står ja aldrig för den jag är o vill vara! 
Ja skall ta tag i detta när vi flyttar! Just nu är ja sååå trött! Både knopp o kropp! 
Hoppas verkligen ja kommer in på utbildningen ja sökt i höst! 
Ja vill verkligen möblera om livet mitt! 

Vårt fina "lilla hagneryd" kommer bli såå fint det oxå! Jag tror att det kommer bli kanon! 
Men har som sagt hänt väldigt mkt där på bara 1,5 vecka! Fredrik har gjort det mesta! 😝😍





Jag stör mig lite på att vägen går så nära! Får inte den tystnaden. Men det kommer kanske försvinna när man vant sig! 
Längtar tills flytten har gått o vi får lite lugn igen! 

Helgen var ja mes fru Stern o gentlemannen Krans o körde folk i gamla Linköping! Fantastisk miljö o sååå härligt väder! 💖 


Vill oxå ha en egen kör häst! 😍🙈🙊 


Puss & Kraaaam  




Kommentarer
Postat av: Jonas

Det var ju synd att jag inte visste om att du skulle till G:a LKPG när jag var i Valla med barnen. Hade varit kul att säga hej, det kommer att bli jättebra med flytten när allt har lagt sig. Heja dig och din familj, 😀

Svar: Ja eller hur! Men tycker vi får styra ihop ngt! :) samt vi kommer köra häst
Där hela sommaren!
Helene Schenell

2016-05-27 @ 19:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0