Måndag!

Ny vecka - nya möjligheter! 
Var på ännu en arbets intervju idag! På Ensjöholm! 
Verkar vara ett jätte mysigt ställe, som skulle passa mig kanon! 
Djur o natur o mysiga människor! Boende med 5 små stjärnor! 👍

Den som lever får se! 
Idag väntar vi på Hovis som fortfarande inte dykt upp! Hmm... 
Endre behöver verkligen skor bak o ja behöver komma igång o rida! Saknar honom så! Kan rida Dame nu, men inget går upp emot min prins! ❤️

Är väldigt tacksam för vad jag har fått möjlighet till! Vilket liv jag lever... 🙃
Sååå glad! 

Mina fina sambo som verkligen ställer upp i vått och torrt! Älskar han sååå..
Så glad att vi är där vi är! Trodde
Man inte för några år sedan! Skrämmande! Men hoppas mitt liv har stannat opp nu, här vill jag leva! 💖


Denna vecka e det massor av roligt! Ev lite dans i morgon! Sååå kul! Saknar det massor, hoppas få träffa mina fina tjejer! 
Onsd, AW med nuvarande jobbet! Oxå väldigt trevligt! 
Tors, ev kick off för ett nytt arbete! 
Ja det låter spännande! ❤️ 
Lördag är ja o små grabbarna ensama, pappan i familjen e på firma fest! Då har ja bjudit ut mina fina tjej kompisar från pema tiden! Såååå kul! 
👍☀️🍹🍷🍸👍

Ny dax med kvälls bestyren innan sängen! Skall fixa sill o pot till älsklingen! 😘


Puss & Go kväll! 😂💞



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0