Veckan börjar lida mot sitt slut!

Ingen e gladare än jag! Vill ha helg, gärna NU! 
Sitter i Söderköping o gör just inget! Väntar in Lasse! 
Känner mig stressad, vill hem till min sjuka son hemma! 💞
Mamma grynet har feber! 😔

Sitter o funderar vad man skall göra m livet! Vad vill jag göra när ja blir stor! 😉
Har ju mycket drömmar, jobba hemifrån, jobba ute i skogen m djur osv! ❤️
Vet att det e något jag mår bra av! 👍

Väntar på att få flytta till våran gård! Vi har köpt hus, helt underbart! Dock skall det målas, målas o då måla lite till! 😉
Men längtar tills vi kan börja med våra projekt! 

Att livet kunde gå denna väg! 
Att vi hittade tillbax till varandra! Blir varm i kroppen när ja tänker på det! 💞

Har bekymmer om min stora fina pojke, som har fossingar som e bajs' 😔 känner mig förtvivlad, vet inte vad felet är! Gaaaa... 
Försöka få tag på analyserat Hö istället nu! 
Samt boosta han med biotin en vecka nu framöver! 

Vill ju kunna träna, köra o utnyttja denna varelse, jnderbara individ! ❤️



💞 

Dax att jobba klart nu då, så ja får komma hem! Idag åkt stora sonen till pappa. Så glad för hans skull! 💞. 


Puss & Kraaam 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0