Nu är det allt annat lugnt i mitt liv!

Känns som om ja kryper på knäna! 😳

Pappa har fått proppar i lungorna o ligger inne, min älskade moster har den där jävla sjukdomen som ja önskar att den kan få cancer o dö! Verkligen dö! 

Ligger för närvarande hemma o har ont i magen, springer på toa, fryser som en tok! Gaaa... 
Oro elr maginfluensa kan ja inte svara på! 
Men min mage har vart väldigt dålig länge... Från & till, typ lovat min sambo att ringa VC! 
Livrädd för att bli typ sjukskriven elr så...  Har inte allt för mycket energi över o mår ganska illa i kroppen. 😁 
Men det går och ja känner när kroppen säger att ja måste ta det lugnt! Då lyssnar ja, iaf för en stund! 😉🙊 

Ja skall ringa VC, är bara såå jävla rädd för sprutorna! Larvigt men sant! 🙈 


Puss & Kraaam 💞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0