Sommaren är snart förbi..

Snart börjar verkligheten i att jag skall börja plugga! Mycket spännande! Jag tycker det e himla nervöst! Hur pluggar man lixom?!

Annars rullar det på här hemma!
Myrman bor borta nu, så har bara Dame & Endre hemma! Räcker lixom!
Kör Dame massor nu! Behöver sätta på skor på henne bara! Så skall vi ut o köra längre.
Sååå jävla roligt o köra...
Nu är det bara Endre pojken som skall i vagn!
Det vore så himla kul.

Nu har vi börjat måla fönsterbrädor, blir sååådan skillnad! Bara av att byta trä färgat mot vitt.
Me like! 😍
Annars är den inflyttnings fest den 20:e! Skall bli himla skoj!
Saknar o dansa en del!
Men men...

Nu kör jag C9, se om ja kan få bort socker sug o bonus att gå ner lite i vikt! Hoppas hoppas! Skall ändra min vardag! Nya rutiner!
Ja skall fixa detta...

Nu blir det ut o tömköra blondinen min! Älskarn! 😍

Puss & Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0