Får man erkänna...

Men jag gör det! 
Gud vilken skön eftermiddag/kväll att få vara ensam! ❤️
Haft en period med fullt ös! Nu känner ja  att det e dax att tagga ner! 
Så idag har ja vart hemma efter jobbet, alldeles själv! 
Begav mig till stallet o tömkörde dem Fina! 

Han e en himla go kille när han visar den sida! 💞
Förstår bara inte att han e min! Haha! 
Sedan har ja städat hemma, försökt rensa grus uppfarten! Jävla bajs! 
Snart blir det ringa hyresvärden efter ngt  starkt att spruta på! 😝
Nu ny duschad krypit ner i soffan o slappar! Devin o hans käre far är iväg och myser/leker med vänner! ❤️
Det behöver dem oxå! 
I morgon är sista dagen för veckan! Och jag får löööön! Härligt! 😘
Har massor ja vill/behöver köpa! Haha! 
Men först det viktiga! 😱😁😔
Sommaren är på intågande och nu år trädgårds landet sått och planterat, hoppas på ngt ätbart iaf! 
Kycklingarna vi har köpt börjar växa till sig! Den börjar blir riktigt fina! Mys med djur! 
I morgon kommer det stora hjärtat hem! Som ja saknat han! Vi är ensamma ja och barnen! Skall bli "skönt" skall sova allihopa i min säng! 👍😍 

Puss & Kraaam 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0