Redan..

Har en vecka gått och snart är påsken här! 
Läskigt! Nu börjar våren infinna sig snart! 
Dax att ta tag i en massa saker! 
Har bestämt mig! Nu vill jag det här! 
Jag skall fixa detta! detta får mig att må bra! Detta gör jag för min skull! 
Därför känna det himla bra! 
Skall ta tag i en massa samtal i morgon! 
Måndag i morgon redan! Ledig måndag oxå. Sköööönt! 👍
Helgen har vart mkt givande! Vart o tittat på hingstar på greva gården! Väääldigt fina pojkar! 😍
Mkt trevligt, solen sken o trevligt folk! 





Dem har verkligen utstrålning de där pojkarna! 
Men det har även min fina pojke! 😝


Hiihiii....


På berget har även dessa små godingar kommit till världen. 😍


Underbara! 

Nu skall ja sussa för e sååå seg!
Ny vecka i morgon! 😄


Puss & Kraaam 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0