Varför skall allt kännas såhär!

Mår redan bajs! 
O jag tycker detta är jobbigt! 
Undra om det bara är jag som känner det e jobbigt att släppa in någon i ens hem, ens trygghet,  öppna dörrarna för ngn efter en lång tid! För mig runt 5 år! 
O dessutom har ja öppnat dörrarna för samma man som fick mig att stänga dem! 
Jag mår bra av oss! Älskar livet vi har tillsammans! 
Men så fort ngt händer, känns fel så kräks jag! Magen vänder ut o in på sig! Blir direkt orolig om det där egot finns kvar?! 
Är det så jag vill leva, skall någon bestämma... Skall man inte prata om saker o ting! Så små saker som vrider magen till tarmvred! 
Ja erkänner jag får tänka mig för varje dag, varje steg för att inte tänka att detta är mitt! 
Men samtidigt var detta min trygghet! 
Jag erkänner, ja tänkt fortfarande om, om det händer ngt... 

Går tillbax o rannsakar mig...   
Varför känner ja mig stor som e myra... 
Varför kan ja inte bara få må bra! 
Hatar tystnaden...?? Hatar tystnaden inom mig själv! Hatar att känns mig så liten! 
Just nu vill ja krypa upp i mammas knä, hon som håller om mig och säger att allt kommer bli bra!  ❤️

Varför är det svårt att erkänna att någon har rätt! Erkänner DU hade rätt! 💞

 Så svårt att förklara hur man mår när man inte ens kan förklara för sig själv!! 

Kommer låsa min blogg! Dem som vill veta lösenordet får maila mig på 
[email protected] 


Puss & Kraaam 




Vart tog hon vägen?! 😱





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0