Helgen e här igen!

Ännu en jobb vecka har gått! 
Funkar fint på arbetet! Himla tacksam över mitt arbete! Även om det inte inbringar så mycket pengar som ja skulle behöva så räcker det! Ja har ju gått o blivit sambo o så! 
Annars hade vi fått snåla o vända på kronorna, nu är det allt lättare! 
Samt nu kostar inte allt pengar på samma sätt! Behöver inte göra så mkt mer än äta ngt, mysa framför ngn serie så har man det fin fint! 
När man e singel o vill göra ngt och inte vara själv så blir det att man far runt hittar på massor, som kostar pengar! 😳
Jag älskar att tillbringa tid med min familj! 
Önskar bara ibland att man hade något eget... Att man hade ngt att bygga på, fast i samma sekund så tvekar jag på mina egna beslut! VARFÖR... 😳

Det är bajs, men bara jobba med mig själv, börja tycka om mig själv, tro på mig själv... Varför skall det vara så svårt.. Varför skall det vara så svårt att tro på att någon tycker om mig för den jag är... Eller att folk är ärliga... 
Varför skall ja behöva stå ut med att inte lita på andra! 
Jobbar varje dag med att inte misstro någon allt från vänner, sambo till vem som helst! 
Hoppas att alla som lever runt mig är ärliga! 💞
Ibland känner ja att det e bättre att vara själv än att ta upp något som ja upptäckt/känt elr något ja undrar... 
Men det är bajs! Jobbigt! 
Tyvärr har ja tappat mycket av det jag jobbade upp när ja var själv! 
Hatar mig själv som inte vågar stå emot elr stå upp för mig själv.. 
Varför känner jag att ja håller på att halkar ner igen.. I den där menlösa, hålan! 😱  
Tjejen som bara blir tyst... 

Hade verkligen en sådan utstakad väg/tillvaro som ja ville leva i/med! Men den halkar lixom omkring! Orkar/kan/står inte upp för vad/hur ja vill leva mitt liv! 
Bajs! 

Nu har ja iaf ett mål! Måste verkligen komma igång här hemma! Gräset, trädgårds landet, städa altan, städa inne här hemma! Allt ser skit ut! Bajs! 
Ja måste börja laga mer vettig mat, blir bara skit! Vill inte Vill inte... 😏 
Skärpning nu! Dax att börja jobba här hemma, jobba på kost o motion o mig själv! 😘


Livet är underbart! Älskart! 💖


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0