Ligger här ensam..

Tänker på allt! 
Jag är ju en väldig funderare! Tycker det e väldigt jobbigt! Iaf ofta.. 
Funderar, vänder o vrider på allt... Suck! 

Har en massa saker ja skulle vilja få till! Först o främst en säker o bra inkomst! förutsättningen för allt typ!
Sedan har ja en fest att planera! Tycker det e lite läskigt... Inte van att hålla i saker! Tur att jag har några ja kan luta mig emot! 😜 
Önskar verkligen att detta kommer bli sååå bra! ☺️
Något jag saknar så är det privat fester!
Sedan är mitt fokus på vår tillvaro här hemma, hur ja själv vill leva o ha det! 😃 
O samt min egna önskan är att ja skall kunna skaffa mig en fyrbent vän! 💞 
Något ja vill... Så himla mkt! 
Alltid förut har ja gett upp, lyssnat mycket på vad alla andra eller väldigt många tycker! 
Ja vill inte vara som alla andra! 
Jag skall leva mitt liv som ja vill och som ja mår bra av! ☺️
Idag fick ja tillbax min mobil efter lagning på flera månader! 
Hittade massor fina bilder från kryssen! Haha! 
Fantastiskt roligt var det! ☺️ 



Haha! Knas! 


Lagom är ordet! 👍😝


Mums! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0