Blivit lite sämre att skriva!

Skall skärpa mig! 
Helgen är snart förbi! Den har som alltid bara rusat iväg! 
Veckan sprang på med jobb! Kul att komma igång men det e tungt! 
Men det går! Kul att alla är så positiva! Har ganska höga mål/krav satta på expo byggena men men! 
Har en stor önskan o hoppas för Gud o alla att det går igenom! 
Det skulle göra mitt liv just nu! ❤️ 👍
Hjälp mig håll tummarna! ✊
O om den önskan går igenom så finns det möjligheter till fler drömmar! 
Är sååå sugen på en alldeles egen.... 🐴 🐶

Annars har ja i helgen myst med mina underbara små grabbar! Ljuger om ja säger dem inte e krävande nu! Bråkar, trotsar osv! 
Men ack så söta ändå, framför allt när dem sover! 😉

I Helgen har vi även vart hos våra nya grannar.. Grabbar som e lika gamla. Till slut lekte dem på bra! Mamma kunde tom gå hem o måla murstock o städa! Hihiii... 

Annars har vi fikat med mamma, myst o eldat ja fått lite städat! Vart o firat husse/pappa Stern som fyllt år! Mycket trevligt! 👍

Hittat en tömkörnings kurs hos Anders som ja skulle vilja åka på! Tycker det e så himla kul! Fantastiskt spännande! 
O vill lära mig mer o komma igång igen! O skall man lära sig skall man lära sig av den bästa! Min tid hos Anders saknar ja! Michelle, alla hästarna, ute jobbet! Osv... Underbart! 
Ja vill ja vill ja vill.... 😝

Puss & Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0