Ännu en helg!

Även om man inte vill så rullar tiden på. Den går alldeles för snabbt! 
Helgen har inneburit massor mys i stallet! Fredags myste vi med stona! 💞 
Finns inget mysigare! Älskart! 
Det är sådan avkoppling som inte går o föreställa sig! Det är verkligen terapi för själen! 
Somnade så knasigt på soffan typ 19! Vakna i sängen typ 10! Sliten som sover 14 timmar! Hjäääälp! 
Lördagen innehöll, städ o mys av två små pojkar! Gusten & Endre! Är såå halt o isigt så svårt att göra ngt! Annars är det en gosse som behöver göra något! Lika så som ja! Saknar det så! Vill få mer tid till sådant! 
Önskar jobba så pass att ja/vi klarar oss o så kan ja få mer ledig tid till mig o mina barn! 💞 möjligheten att ha djur o våran underbara miljö vi redan bor i! 
Lördag kvällen innebar examens fest hos min fina vän Ida! Färdig socionom! Sååå glad för din skull! Du har verkligen kämpat o gjort detta sååå bra! Stolt över dig! 
Fixad håret på tösen på förmiddagen oxå! 👍 

Vad man kan! Vart himla nöjd själv över det! 😛 Sniggt! 

Dagen D börjar närma sig! Börjar bli vääääldigt nervös! Hjäälp! 😱
Tur har ja fixat mig en toastmaster! 😉 Underbart skönt! Hihiii... 

Annars är det dax att knoppa! 😛
 I morgon ny dag, ny vecka = nya möjligheter! 


Puss & Kraam 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0