Lill lördag!

Helt okej dag! Himla bra att ja tog mig till jobbet i tid! Just nu är det sååå jobbigt att bara ta sig upp! 😢😔 
Bajs jobbigt! 
Men dagen har flutit på himla bra! Snöat massor utanför fönstret! 
Älskart! Gillar när det är 5-7 minus o snö ute! Så skall vintern vara! ❄️⛄️

Igår var ja hos Sandra o jobba, himla skönt! Prata av sig, någon som vinklar ens tankar! Det kan verkligen behövas! 
Träffade goaste Sara,, hon mycket att ta itu med! Önskar ja kunde hjälpa henne mer! Vet hur det känns! Som om ngn vrider sönder ens hjärta och mage samtidigt! 😔 
Det som sved mest för mig var nog inte själva handlingen utan att han gick o tänkte på någon annan! Elr ännu värre, jag själv fick inget veta! 😐
Men det var år sedan! 
O nu blickar vi framåt! Har börjat tagit tag i min självkänsla o mig själv! Smällarna man fått ger ju vissa konsekvensen på än själv! 😘

Annars rullar tiden på! Rullar mot helg nu! Ääntligen kommer mina fina grabbar hem! ❤️ Skall fira morfar på lördag! 
Skall bli sååå kul att kunna ge han en sådan fin o bra födelsedags present! Sååå nöjd! 👍
Vart hos Endre en del! Ridit, myst o han e världens bästa! 
Skulle gärna ha han här hemma! 😝 lättare att bara gå ut även om barnen e hemma här till exempel! 😃

Ikväll har det myst här hemma o eldat i kakelugnen i sovrummet! Lovley! 



Suddig bild men fin ändå. 💞


Haj Haj! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0