Det närmar sig med storm steg!

Hjääälp!
Läskigt, att man börjar bli "äldre"..
Får lite ålders noja, när ja tänker vad mogna alla andra 30 åringar är...?!
Tycker inte att jag själv är så särskilt mogen?! 😝
Inte direkt va?! Haha... 

Men ja trivs faktiskt himla bra nu! Förutom att jag vill ha mitt jobb, vill verkligen göra något som har en mening! Blir tokig på detta, speciellt när man blir tagen för givet o så! 
Det e bajs! Är lika likgiltig som vanligt på jobbet! 😳 dumt men sant! 😢


Annars händer det mkt just nu! Börjat gå och prata med en underbar individ! 
Fantastiskt skönt att gå o få ngn slags ordning på ens tankar!
Mycket skumt som rör sig i ens lilla huvud! Man vänder o vrider på tankarna! 
Men känner ändå att ja börjar gilla den jag är! Börjar känna mig hemma i mig själv elr hur skall man förklara! ❤️
Men långt kvar...
Men har iaf hittad vad som får mig att må bra! Just sådana hära fina individer...

                     Sötnosen! 💞


Bara tillbringa ett par timmar i denna miljö får en att andas ut, ladda energi, lugn o må bra känslor från topp till tå! 
 
Annars är ja lika vilsen i vad ja vill med mitt vuxna liv elr vad man skall säga! Står i valet o kvalet! Vinna elr försvinna... 
Är såå jävla rädd att bli bränd igen, vad säger att det inte händer igen, det som svider mest är ju att jag inte får reda på något?! 😳
Älskar ja personen elr älskar ja situationen?! 😱
Vill vi åt samma håll här i livet, jag har hittat hem här på landet! Älskar lugnet, naturen, tystnaden, ensamheten! 
Är det samma som DU?! 
Vill så gärna ordna upp allt före du kommer in i min bild, typ jobb, ekonomi, välmående osv...
Livrädd för den känslan som infinner sig så fort det e något, varför ja jämför mig med alla andra... 😳 bajs! 

Min högsta dröm är att kunna jobba viss procent o sedan kanske ha ngt hemma elr endast hemifrån! Bli älskad för den jag är! 💞

😏💋









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0