Sommaren över... Eller?!

I morgon börjar allvaret igen! 😊 
Tillbax till arbetet o mitt älskade jobb! Det är inte alltid roligt, men det ger så mkt! Sååå gulliga o trevliga människor man får förgylla dagen för en liten stund! ☺️ 
Jag själv är sååå dålig på att uppskatta o vara tacksam över vad jag har... 😳
Idag har vart en underbar dag! Började med mys, var ute med vovvo! Diskade innan barnen kom ner! 
Det är sååå himla skönt! Har bestämt mig för att gå opp tidigare nu, så ja slipper stressa! ❤️
Efter ja lämnat barnen For ja till stallet, sååå skönt! 
Red upp till banan! 👍 perfekt, skritt avstånd! Mkt trevligt, Ida kom o höll oss sällskap! Endre blev svett o trött! Duktiga! 😍
Ja var oxå helt färdig! Men himla kul! Galoppa till och med bra! 👍🐎

Fikade lite o så åkte vi hem! ☺️
Föräldrar möte osv på kvällskvisten! 
Helt underbar dag! Burit in lite ved oxå! 
Vart får man alltid att hinna med allt! 😝

Livet rullar på! Min bil är tok trasig! Vet ej hur ja skall lösa det! 😳 
Vill verkligen ha tillbax den, vägrar att vara beroende av någon! 
Mår verkligen bajs när det är såhär! 
Ut o in, balta fram o tillbax! 
Vill klara mig själv juh... Fel att tänka så
när man e sambo! Men känner tyvärr så! 💞
Bajs ibland! Men går upp och ned! Så galet! Upp som en sol, ned som en pannkaka! Hatar allt sol verkligen cirkulerar i huvudet, hur får man bort sådant.... 😳😔😱 
Inte svårt o bli tokig! Ibland undrar man om man kan få bort alla äckliga tankar o bilder! 😤😥😪
Nu dax att sova! 

Lägger upp lite bilder från tiden som vart! 😛


Vi har ju köpt en vovvo oxå! Såå trevlig liten dvärg pincher! 👍


💞


Fiske stund! 👍


Hur var det med hälen ner o bla bla 😳



Ses & hörs! 
Puss 💞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0