Underbar helg! ❤️

Härligt härligt!! 💙💚

Barnen i fokus! Underbart! 
Igår var vi och körde häst o vagn i ljungsbro! Fantastiskt väder, underbara vänner o våra underbara hästar! 👍

Umgicks med nära o kära på kvällen. Drack ngr kalla o myste på altanen! Älskar livet! 😃

Idag har vi vart i skogen! 😃 mormor vart med o vandrat och letat efter svamp! 😝 



Fikat o myst! Underbart! ❤️
Underbart sensommar/höst Väder! 
Och ja Älskart! 





Men ändå går huvudet på full rull... 😳
Varför, Om... Varför skall allt hända mig! 
Varför skall det vara så krångligt.. 
Varför skall du finnas i mitt liv, varför tar man dem beslut i livet som man gör! 


Jag hatar dig! O mig själv... 😳😝 varför skall allt göra så jävla ont. Nu tror ja du har berättat sanningen o jag vill bara hata dig ännu mer... 
Men ngt gror inom mig... Gaaaa... 


Puss & Kraam 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0