Helgen känns Låååång

När man Lixom festar till på fredagen! 😃😝

Fixade en över raskningsfest åt min bror igår, han fyller 35 år i morgon! 
Läskigt vad tiden går fort. 😳 
Mamma o ja lyckades galant! Han vart sååå överraskad! Wiihuuu... 
Tack alla inblandade! 😝

Idag var man lite seg! Trött och lite sliten! Oliver var kvar hos mig tills idag! Han var med igår! Duktiga fina hjärtat! 
Mormor & ja tog med oss brorsans o mina barn hem! (Endast oliver) vem lagom tidigt! 
Men ändå blev man tung i huvudet... 


Detta har väl med saken att göra kanske.. 😜 

Annars idag har vi bakat till FNH KM i morgon! Bruks ridning & bruks körning! 
Skall bli himla kul o spännande! Lite läskigt kanske! Hehe! 
Mattias skall köra Zally, Malin skall  rida Zally o jag rida finaste Endre! 😝 

❤️💙💚💜


Annars börjar sista hela veckan kvar att jobba på pema! Endast 7 dagar kvar! 
Känns både och! 
Men skall bli skönt att vända blad i min egen skrivna bok! 👍

Nu blir det sängen! 

Godnatt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0