Sitter o tänker tillbax på tider..

Gamla tider när livet var en dans på rosor! 

Såklart när mina finaste pojkar kom till världen! ❤️
Samtidigt som ja varit på det vidrigaste stället som finns, sjukhuset.. Med allt vad det innebär med sprutor, blod, smärta o oroligheter.. 
Så kommer det absolut finaste ur det! 

Två välmående små söta godingar! 

Sedan finns det tider då jag träffat ngn som gjort mig så glad! Kännt mig så stark! 
Träffade en kille en gång i tiden! Helt fel kille! Enligt mitt tycke från början var han en player.. Förstod inte hur han tänkte.. 
För att sedan ligga sked med han på nätterna o han var min "chef" på dagarna! 😝 då sprang man på molnen!! 😛
Ingen visste ngt förutom oss två, var på bio en gång! Satt o log inom mig själv! Ja livet ändrar riktigtning fort! 😳

En Annan händelse var när man mådde som sämst! Ingen såg ingen visste... Men ja var stark! Även fast ja själv bråkade med tankar om vem som ville ha en gammal 2 barns mor, hur skulle allt bli osv.. 
Var bara en tillfällighet att det skedde.. Att detta öppnade en vänskap elr vad man skall kalla det! 
Denna tid fick mig att känna mig levande.. Allt från vin o djupa disskutioner i min soffa till att man gjorde knasiga saker lite här o där i vårt avlånga Sverige! 😛 
Alla roliga efterfester osv.. Kom att betyda konstigt mkt för ngn som inte känner sig mkt till världen! Tack ❤️ 
En vän som alltid ställt upp i alla väder, på flera olika sätt! 


Samt en underbar sommar! Oxå i hemlighetens mönster! 
Sliten efter en tuff jobbar helg! Vart det verkligen som ja inte tänkt mig. Helt underbara stunder! Aldrig känns mig så uppvaktad, så omtyckt av en annan människa! Inge ord endast mkt fina saker! 
En helg speciellt, ute på böljan blå med god mat, dryck, natt bad, stjärnorna på himlen o din närvaro! Tack! 

Önskar detta hade kunnat vart för evigt! 
Men alltid har världarna skilts åt... Antingen har man inte velat åt samma håll, inte kunnat uppskatta det man haft eller inte kunnat öppna sig. 
Men ngr av mina ögonblick man lever vidare på sen de senaste åren! Men finns 100 tals till! :) 


Nu stänger ja boken som var!
Tänker börja skriva på min nya bok! :) 
Jag tillsammans med mina underbara pojkar! ❤️ 
Flytt ut på landet, älskade Djur! Finaste Endre, underbara vänner o massor mys! 
2015 kommer bli nystarten på mitt liv. 😃


Pussar & Kramar 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0