Redan oktober!!

Och jag älskar detta höst väder! Helt underbart! 

Helgen spenderades i stallet! Myste mest! Söndagen bar det iväg på kryss! Oerhört trevligt! Tack godaste vännen! ❤️

Jenny och ja hade det väldigt bra! Dansade drack goda drinkar, väldigt snygga killar, faan olagligt att vara så snygg... 

Mums! 😜 väldigt trevliga oxå! Hehe 

Annars blev det mkt dans, mycket skratt o nu lämnar vi allt bakom oss! Dax att börja om! En gång för alla! 
Kommer aldrig slippa dig helt, men behöver inte så mkt kontakt ändå! 👍😃
Kan det bli bättre! Wiihuu... 
Ngt ja kommer kämpa för i nästa relation ja går in i e ärlighet o inte ngn jävel som e så manipulativ💘

Livet leker, solen får hjärtat hoppa dubbel slag... 😝 flyttar snart, mina barn är hemma på fredag! Dem absolut finaste! 💙

Min fina lilla son som inte är så liten fyllde 5 i måndags! Hjärtat mitt! Tiden går såå fort! Minns när ja blev opererad, ja kommer ihåg att jag tyckte det tog sådan lång tid tills jag fick reda på vem som gömde sig där inne i min mage! Du har alltid gjort mig så glad o stolt, du är en väldigt känslosam pojk o hoppas du fortsätter o visar det! 💕💞
Mamma älskar dig o har gjort det från första stund ja visste du växte i min mage! 💚💙 



Skall oxå börja sälja partylite! Skall bli himla mysigt och kul! Så säg till om ni vill boka en visning! Kommer säkerligen bli massor fina bilder därifrån här oxå! 


Pussar & Kramar 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0