Helgen förbi i ett nafs!! :)

Tiden går verkligen så fort!😃
Helgen sprang förbi! Som alla andra dagar! 
Fredags var det mys på hög nivå! Myste med mina små! Finaste gossarna! ❤️

Lördagen innebar lite städ o fix! Packade lite osv... Tiden rullar ju på så att säga! 😝
Lördag till sönd. var det fullt hus! Brorsans alla tjejer! O mina grabbar plus mormor! 
Har gått kanon, men räcker med mina två! ;) 

Annars idag har vi vart på skogen o lekt, kurragömma med alla barn! Väldigt roligt, barnen Älskart! :) 
Vid 13 drog vi upp till huset. 😉 mötte herr & fru Borg! Sååå mysiga o härliga människor! Och gick igenom vad som skulle göras i huset! Himla spännande! Kommer bli såååå fint! ❤️ 
Älskart!
Och ännu mysigare o se barnen springa omkring o storm trivas! Värmer i mitt hjärta sååådant! Kärlek!




Sååå himla mysigt! Kommer bli underbart! 
Lääängtar som en tok! 
Mkt som kommer behövas köpas men tids nog kommer ja få det exakt som ja vill! :) 


Pussar & Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0