Härligt!!

Just nu känns allt så jävla bra! 
Helgen är redan förbi! Sitter i min soffa, hör mina fina gossar som snarkar! Helt underbart! ❤️
Oliver sov ju borta natten som var, hos stora kusin. Nu är han äntligen hemma igen! ❤️



Helgen har gått åt till mys, bara vart och packat en del! 
Mamma min har vart hos pojkarna mina för jag har idag haft min första partylite visning eller party som det heter nu för tiden! ❤️
Gick helt okej! Men önskar att man inte blev nervös. Men försökte så gott jag kunde! 😃 o man kan ju bara göra sitt bästa! Eller hur?! 
Vart iaf kvalificerad o allt. 👍 wiihuuu... 


Fredags var jag ute o red på pojken "min".. Låtsas att han är min! Hihhiii... 
Börjar lära känns han nu. O sista gångerna börjar han lyssna, tugga på bettet o vara följsam! O det gillas som sagt! Underbar känsla! 
Önskar komma iväg till ridhuset ngn dag och rida lektion iaf! 😃
Det behövs verkligen! 

Inte världens bästa kort! Men ja gillar han ändå! 😘


Annars rullar tiden på! Snälla mamma har hjälp mig att packa lite till idag! 👍 tack! ❤️

Sista veckan i detta boende! Sen är man vånga bo! Wiihuuu.... 

Puss & Godnatt!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0