Händelserik helg!!

Äntligen är helgen här! 
Nu mer bor vi på adress Vånga, Sätra 5! 
Känns lite skumt, men ack så bra! Det ända som fattas är ett jobb. 😝 men det kommer!  👍

Helgen har förflutit på bra! Fredags sov ja, oliver o kusin Melvin i huset! 
Gick kanon efter omständigheterna. Vi fixade det mesta! 
Finaste pappa har hjälpt mig så i veckan, annars hade det inte gått såhär smärtfritt! 👍
Idag har mina fina vänner micke & Carina o andreas hjälpt mig att flytta kaoset! 😃 gick bra tycker ja trots att ja alltid strular till det o glömmer nycklar o allt! 😁
Även Rikard som lånade ut bil! 👍  vad vore man utan vänner o familj! ❤️

Ikväll har ja o min bästa mamma hjälp mig! Fixat upp lite gardiner, plockat o grejat! 😃 

Nu är en sak på pappret fixat! Bara tusen saker kvar! 😝
Någon som e sugen på handla partylite produkter eller ha en mysig visning! 👍 
Oerhört fina saker! Lovley! 

Nu försöker ja få mina små odågor att somna! Lite svårt att koppla av! De små liven! ❤️💜💚💛💙

Godnatt! 

Lite bilder! 

Mitt nya sovrum! Inte riktigt färdigt! 💕

Myys! 🍸🍷





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0