Det händer grejor för fullt nu juh!

Underbara tid! Samtidigt som ja blir snurrig. 
Mitt nästa köp är en kalender! Tack! 
Skriva upp allt ja skall göra, allt ja skall boka in! 😝

Händer lite saker nu iaf! :) 
Idag har ja o min fina pappa kört bort mitt vindsförråd till huset! Eller iaf sakerna i! :) 
Smidigt värre! 5 kartonger oxå! 👍

Läskig känsla att man snart flyttar oxå. Men skall bli såå mysigt. O kommer bli såå fint! Huset blir ju typ total renoverat lixom! Älskart! 
Man får en sådant lugn när man kommer opp. 
Det bästa är ju att det inte är så mkt bilar/folk o fä runt om! 
Lugnt o skönt! Endast mina galna ungar som kommer springa omkring! 😃

Nu i dagarna har ja hjälp familjen Stern, kört ved, fixat o trixat! Kanon juh! Oxå ngt som e sååå himla skönt! Älskar landet, ute jobb! Helt underbart! 

Ibland känner jag mig orolig! Orolig över framtiden! Allt kommer bli, huset, jobbet, barnen, osv... Men så känner man tillfällen, då man känner vilka underbara vänner man har! Då får man ett lugn, en trygghet att man har ngn som stöttar än! Ens vänner o familj. Underbar känsla! ❤️


Nu är det nära! 25:e går flytten o ja läääängtar som en tok! 😛


Pussar & Kramar... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0