Älskade barn!

Blir så glad när stora fisen ringer o vill hem! ❤️
Klart mamma åker o hämtar han! 👍

Inte alltid så smarta! Men kul har vi! ☺️😁

Idag har ja myst med Martina o Elliot! Käkat frulle o bara haft det bra! 👍
Bebis mys gillas! 
Begav mig sedan till fina familjen Stern! 😃 alltid lika trevligt! 
Red snyggingen Endre, dock tappade pojken en sko! 😦 alltid lika trevligt att rida tsm m Teres! 💞
Var hos bror min o fick låna en lur oxå.. Tänk vad bra! 👍 kan ja ringa o folk kan nå mig... Fr.o.m. i morgon! 

Annars ramlar tiden på! I morgon får ja äntligen träffa lillfisen oxå! Mys pys för hela kvällen! Kääääärlek! ❤️
Nästa vecka måste ja ta tag i veden! Suck! Ett illa måste! Men skall bli kul! Mys när vi äntligen är på plats! Stapla ved, packa upp, elda, dricka lite vin o bara ha det bra! 💪

Nu dax att försöka knoppa! Dock det svåra m att inte jobba! Svårt att somna på kvällarna! 😛

Pussar & Kramar... 



Hittade bilder från förra Malung! Fy vad ja saknar er brudar. Kul hade vi oxå. 😝


Kommentarer
Postat av: pysseliten

Hej på dig du Malin vill låna den blå boken skrev till dig på instagram vet inte om du såg det ? Hälsningar Eva på Shell

Svar: Lämnade boken ja lånade på Shell för ngr dagar sedan! Har inte insta, min lur är trasig! 😞
Helene Schenell

2014-10-04 @ 21:55:43
URL: http://pysseliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0