Tider rinner iväg...

O ja måste kasta mig upp på vågorna! :) 
Skall bara våga! Helgen har vart himla skön! Inneburit endast tid för mig själv! Eller isf mkt tid! ❤️
Väldigt jobbigt när dem ja lägger all min tid, vilja o ork helt plötsligt åker iväg. Det blir jobbigt tyst i hela huset! Mina finaste! ❤️

Men igår åkte ja till fina Karina o micke o hämtade Buddha! Underbara vovvo! 
Han blev kvar även ikväll. Sååå mysig. 
Man tror inte när man inte har djur hur mkt sällskap o känsla det ger! Saknar mina tidigare djur sååå mkt! Alla dess olika personligheter! Längtar tills ja har en alldeles egen vovvo! Det skall ske! 😃 

Vart hos min store bror o hade kvalitets tid! Tom en promenad till Shell med vovvo o barn! Myys! ❤️

Tänker inte skriva mer! 

Foto boostar lite istället! :) 


Fina Hobbe! Min 4:e egna hund! Flat! ❤️

Hugge! Hund med väldigt speciell personlighet. Älskade vän! 💙

Min första vovve! Rottis. Moa! Många roliga  timmar, kurser, ridturer!  

Min söta Lill son när han e 6-8 mån! ❤️

Även oliver mitt stora hjärta! Året typ! ❤️


Fina stora pojken min! 



Lillfisen väldigt liten! Haha! 


Har mina hjärtan vart såhär små!? 💕



Mamman ung! 😁

Mkt roligt tsm med denna tös! ❤️💜


👍❤️💞💕💜💙👍


GodNatt!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0