Åter igen börjar helgen gå mot sitt slut... 😳

Underbar ledig tid! Det bästa är att gossarna mina vart hemma och att solen har visat sig! Jag gillar starkt! 👍

I fredags myste vi bara med tacos! Mums! Lade oss skapligt! 
Lördagen var mys! Devin hängde med pappa på barnkalas hos Malte! 
Maskerad o jag hade en alldeles egen Batman hemma! ❤️


Sötnosen! 

Jag, Oliver och Moa drog till mårn! 
Jag gick spåret och barnen cyklade! Förstår inte varför jag får så ont i fotleden! Super trist! 😔

Sedan åkte vi hem, hjälpte morfar o läggs ut kanin ungarna på blocket! Någon som e sugen, bara höra av sig! Underbart söta.. 

Vände tillbax till mårn, barnen badade! Moa, Felix o Oliver! Galna! 😃

Idag har vi hjälpts åt att tvätta bilen! Väldigt fin blev den! Sedan har vi bakat rabarber paj från morfar o grillat korv hos morfar! 👍 
Underbara lediga helg! ❤️ 

Nu blir det lite käk, bada barn o så sova! 
Medans ja skall krypa upp i soffan med en kopp the ikväll! 😃 

Stora hjärtat hjälper mamma! ❤️

Så som lilla pluttis! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0