Nu är det fredagen igen...

Underbar känslan! 
Min fina stora pojke kom hem redan igår! Hade vart på disco på skolan. ❤️

Lika fin som alltid! 

Myste, bada o så gick vi och lade oss! Såå skönt! Mitt hem har blivit lite eftersatt! Så idag måste ja ta tag i det! 😃
Var med Etna & Anna i stallet igår en sväng oxå! Mkt trevligt! Kul o se barnen rida & ha kul! djur/hästar och frisk luft ger sååå himla mkt! ❤️ 
Saknar det massor själv! 

Är på ett nytt jobb nu oxå! Hamnen i Norrköping. Öhmans terminalen! 👍
Givande, trevligt folk o roligt! Hoppas bara jag klarar ut det! Känner mig lite osäker. Men det är väl kanske något man växer in i! 😃 väldigt roligt iaf! 👍
Min arbetsplats... 



Idag kommer lillebror hem oxå!! Lillfisen! 
Fredags mys m lets dance stundar till kvällen! 👍 
Se vad vi skall äta! 

Puss & Kraam 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0