Ligger man här ännu en söndag!

Ännu en vecka har ramlat förbi! 
Känns väl helt okej! 
Midsommar är förbi, är det nu man skall säga att det går mot mörkare tider... 😳
Men men! Först skall vi njuta av sommaren o hösten som ja älskar. Prasslar i löven när man går. Fina färger ute osv.. ❤️

Midsommar var en mkt trevlig dag/kväll! 
Vaknade tillsammans med dem två bästa! ❤️ 
Devin for iväg till sin pappa! Hjärtat mitt! 
Medans ja tog med mig Oliver o kusin till stan! Shoppade lite midsommar kläder! 👍 
Kul, väldigt kul! 😃 
Sedan på eftermiddagen bar det av mot berget o familjen Stern! Såå underbara människor! Älskar dem! 
Firade midsommar med knyttis, 5 kamp, tips promenad osv... Himla kul! Barnen älskart! Hoppade hopprep! Fantastiskt! 
Fotbolls straffar, vatten krig! Såå kul! 
Tog med mig bror med barn o så gled vi hemåt runt 00.30! 
Jag o oliver sov väldigt länge, oliver ville inte alls vakna! ❤️'t mitt! 

Midsommar dagen blev det inget party som tanken var! Blev 3 filmer, China och onepice i soffan! 👍 underbart skönt! 
Idag har ja vart ute o ridit tillsammans med Sanne & Fanny samt hästarna zally,Myra & Endre pojken! Så stor men så larvig ibland! 😃

Sötnosen! Tror ja börjar bli kär! ❤️
(Vet att ja inte borde om han inte blir kvar😓😢)

Annars har ha vart ute o gått ikväll! Såå skönt! Dax att komma igång nu! 😁😳
En väldigt krävande arbets vecka framför mig! För att sedan ta en veckas semester med mina gossar! 👍 

Ibland blir ja rädd för människor i min närhet! Hur dem tänker! Blir så anti... Håll er ifrån mig! Vill inte ha sådan människor nära mig. O speciellt inte när
man inte kan läsa än! Läskigt! 

Puss & Kraam 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0