Semester vecka!

Himla mysigt! 
Ledig tid med mina underbara är det bästa! ❤️ 
Oliver kom hem en dag tidigare, då fick gossen min lov att följa m på dans, till fina Claes Lövgrens! 👍
Annars ramlar tiden på! 
Helgen tsm med barnen flöt på, var o badade... 
Varit och tittar på ett hus, närmare bestämt två gånger! 😁 
Spännande! Har bestämt oss för att vi var intresserade! 👍 lovley!
Ligger ute på landet, himla mysigt med ett litet hus med vita knutar, en bra bit ut... Närmare bestämt en mil från Skärblacka! Närmare familjen Stern bara en fördel, mysigt med eget, elda, eget trädgårdsland! Wiihuuu... 
Hoppas detta blir bra, för idag har ja sagt upp min lägenhet o skrivit på
Pappret för nya lyan! Wwiiihuuu.... ❤️

I måndags drog ja, barnen, Linda o hennes son ut på semester. 
Första anhalt var Varamon... 


Badandes i Vättern! ❤️

sedan tältade vi där. Grillade o myste! 👍

Tisdagen vaknade vi upp! Packade ihop oss och begav oss mot high chaparall.. 


Mötte Zorro. 😘


Upp m händerna... 😳😜

Väldigt roligt ställe! Mkt fint att titta på, verkligt o läskigt! 😃 
Barnen älskade det! 👍
Åkte sedan til Värnamo camping o tältade en natt till! 
Mys pys! Mkt trevlig o mysig semester!❤️


Åkte lite karuseller på high chaparall 


Trevligt sällskap, eller?! 😝




Trampbåt i solnedgången i Varamon! ❤️



Semester!! ❤️

I helgen inväntar ett pass av jobb! 
Säljandes i öltältet i Gripsholms parken med mina vänner! Myys! O alltid såå himla trevligt! 👍

Godnatt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0