Tisdag!

Och ja mår som en påse disktrasor! 
Vill verkligen inte vara på det där stället! Känns så jävla vidrigt! Mår skit, allergin kommer tillbax, snorar o hostar! Suck! 

Annars har helgen vart en kanon helg! 
Himla mkt dans! Fredagen spenderades på träffen/Nyköping tsm med underbara vänner och grabbarna/gubbarna (välj själv vad du vill se dem som! Mohaha) 
i Claes Lövgrens! Dem e så himla bra! Dem ger än så mkt energi! Go gubbar!
Lördagen var mys dag!!! O senare dans igen! Fast tillsammans med mina vänner från Linköping! Dem alltid lika galna! Men har såå kul! 😃 

Annars får jag jobba på WP igen! Behöver inte säga mer! Suck! 😳😞  

Saknar mina älskade barn och någon som kan hålla om mig i soffan! Någon som seriöst vill ha MIG för den jag är! 😝 

Puss & Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0