Länge sedan mm var här!

Söndag kväll! 
Ligger o tänker, vrider och vänder på det mesta! 😃 
Inte blir ja ngt mer smart heller, om ja nu var det innan! 😉

Helgen har vart lugn och skön! 
Fredag gick i lugnets takter, lördag begav mig jag och Devin till huvudstaden för att hälsa på mina fina vän Jessica och hennes lilla familj! Som snart skall utökas! Sååå spännande! ❤️
O ja blir för det inget bebis sugen! Galet! 
Mina pojkar börjar bli så stora nu! 
Var och åkte pulka, käkade tacos o myste! 
Saknar den tjejen här nere o alla våra spontan dejter osv! 
Såå glad för hennes skull att in träffat en bra kille och skall bilda familj! 👍

Sedan idag har vart lugnt! Klippt Devin! 

I morgon gör dem sista rycket med hallen & Olivers rum! Underbart! Slipdamm i hela lägenheten tror ja! Urrk! 
Har tvättat sov överdrag och alla våra kläder idag tror ja! Skööönt! 😃 

I morgon ny vecka - nya möjligheter! 
Denna vecka Vill ja jobba ihjäl mig.. Hoppas på Jetpak körningar! 😛 


Puss & Godnatt! 


Resesällskapet lite små sliten 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0